9. syyskuuta 2010

Anttilalöytöjä ja askartelua

Tämä päivä oli jotenkin rento, vaikka olikin vain rullakoiden tyhjentämistä ja roskien viemistä pohjakerrokseen. Nojaa, en valita. Pääsin jopa vähän aikasemmin kuin normaalisti, ihan vaan johtuen siitä ettei ollu mitään hommaa minulle siellä :3


Mutta arvatkaapa mitä? Mä löysin aivan i-ha-nan penaalin Anttilasta, kun purkasin työpäivän aikana tavaraa hyllyihin. Se vaan killui muiden metallipurkkien vieressä ja ihastuin hetkessä siihen. En tiedä mihin tarkoitukseen se on aateltu, mutta minulle se kelpaa penaaliksi, sopivan kokoinen ja shilleen!

Eli se on tuossa, aivan tuossa vieressä. Saa klikata isommaksi että näkee tarkemmin. (ja taustallahan ei ole minun läppärini ja sekainen pöytäni tai mitään) Tuollainen muffinsiaiheinen ja hellyyttävän söpö, on on. Tuli vaan paluumatkalla mieleen että ei kettu, painukaa te Tiimarit sun muut kuuseen kun ette osaa tarjota mitään vastaavaa. Kun nyt aattelee että tuo löytyi Anttilan kodintarvikeosastolta ja Tiimari on erikoistunut myymään koulutarvikkeita ja muuta tilpehööriä... tosin en minä ole ostanut penaaleitani sieltä enää pitkään aikaan.



Ja tuossa tarkempia kuvia penaalista. Noista kuvista varmaan saisi aika muhkean leiskan tehtyäkin.... katsoo mitä keksin~


Tuollaisen sain viimeisteltyä eilen. Se ei siis ole minulle vaan Gikochinaille (hmm nimi kuulemma tarkoittaa suomeksi tyhmää tai vastaavaa...) Törmättiin vastaavaan koruun Nitro-babessa ja todettiin että hivenen on tyyris meille "köyhille". Sitten totesin siinä samalla että tuonhan saa tehtyä itse ja sitten jotenkin lupauduin tehdä sen hänelle... kumma juttu. Pitäisi tehdä vielä "myrkkypullo" mutta ensin pitäis ostaa ensin vähän lisää fimoa.

Mutta siis Giko ostaa/hankkii itselleen ketjun tuohon ilman minun apuani ja toivotaan että saan otettua uuden kuvan siitä sitten, kun se on "kokonaan" valmis. Alkuperäinen ideakappalehan oli pinkki, mutta sellaistahan minulta ei silloin löytyny ja päädyin tuohon siniseen kun kuulemma ei haitannut.

Ja jos joku haluaa nähdä alkuperäisen mallin, katsoopi sitä täältä.





Tuossa siis säilytän kaikki askartelutarvikkeet. Koristelupuuhan alla, mutta eiköhän tuosta tylsänpuolisesta pahvilaatikosta tule melkoisen nätti... ehkä. Sen näkee sitten

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti