20. syyskuuta 2010

Takaisin kouluun

Toisin kuin normaalisti otin "ensimmäisen" koulupäivän varsin hyvin. Oli melko hauskaa mennä takaisin kouluun kahden tettiviikon jälkeen. Tykkäsin ainakin tästä päivästä vaikka sattuikin olemaan maanantai.

Sain siis läksiäislahjan kiitokseksi siitä että olin ylipäätäänsä anttilassa tetissä. Tässä olisi sitten hivenen kuvatuksia näistä jutuista mitä se pieni Lumenen kassi sisälsi:



Eli siis tuossa on ensimmäiset tavarat mitä sain mahtumaan samaan kuvaan. Sisältää siis
- Rexona suihkugeeliä (en ole vielä kokeillu o.o)
- Hiuslakkaa (lupaa pitävänsä hiukset kasassa koko päivän...)
- Doven huulirasvaa (tuoksuu hyvälle~)
- Käsipyyhe, sininen (sininen ei ole lempivärini muttei haittaa!)



Toisessa sitten
- Meikkipussi, kultainen (se on TILAVA o.o)
- Lorealin rannekello (lolz)



Sain myös PURKKAA!

Nämä kun sain olin melko varmasti hyvin punastunut. Siinä samalla minua kehuttiin oikein kunnolla enkä minä ole koskaan tottunut että minua kehutaan todella paljon... Hei! Viimeisen tet-sarjiksen voi lukea DeviantArt-tililtäni, niille kaikille sarjiksille pitäisi olla oma kansio siellä joten ei ole vaikea löytää :3

Eikä tässä vielä kaikki. Vanhemmat olivat viikonlopun ajan Venäjälle ja toivat minulle...



...tämän...



...ja tämän!

Lisäksi myös karkkia mutta niitä ei olla vielä maistettu. Olin melko yllättynyt että vesivärien/akvarellivärien lisäksi he toivat pölypastellit. Tässä tahtoo tuntea itsensä jotenkin "taiteilijaksi"...................................... just.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti