6. joulukuuta 2010

Hauskaa itsenäisyyspäivää

Täytyy sanoa, etten enää muista pahemmin niitä pukuja linnanjuhlista, mutta aikas monta printtiä oli tungettu mekkoihin ja erittäin monta homo/lesboparia ilmesty sinne. Isä totesi, että mummu siskonsa kanssa on varmasti kinaamassa tästä asiasta... muttas joo.

Uni, ah, tuohan on varmasti niitä yliarvostetuimpia asioita. Mihin me mitään unta tarvimme? Muuten vaan silmät kierossa ja vaikeuksia tuottaa järkevää tekstiä (sanojen taivuttaminen tuntuu jotenkin ylivaikealta o.o) sekä muistiongelmia. Hyvästi vaan kemian lukeminen, ei mulle mitään päähän jää enää, vaikka se on tulossa yhdeksän! PERKELE.

Gikolla on aivan varmasti toisenlainen selostus eilisestä ja tästä päivästä. Minä sanon vaan että oli henkisesti raskasta. Ai joku haluaa tietää miksi? Oletteko AIVAN varmoja, että jaksatte lukea kamalan angstivuodatukseni yöstäni? Ai etten pärjää emoille säälittävillä ruikutuksilla? Älä puhu tyhmiä helvetti...

Tänään on meinannut räjähtää aivan pienestä siitä lähtien kun kamut lähti kotiin viimeinkin. Ei sillä, etteikö minulla sappi kiehu aivan typeristä asioista aivan liian herkästi, mutta tänään tuntuu vaan niin siltä, että kaikki teksti mitä kirjotan, tulee paljon enemmän tunteella kun normaalisti. Ehkäpä tänään olisi hyvä aika kirjottaa jotain... nytkun on jotain mitä purkaa ulos. Mutta siis, yöni ei mennyt kovin hyvin, mentiin nukkuun vasta viiden jälkeen ja minä olin ainoa joka nukahti, muut jäivät juttelemaan sitä etteivät saa unta.

Äiti parka heräsi vieläpä sillon ja tuli mukisemaan meille asiasta. Olin sillon herännyt uudelleen, vaikka muut luulikin, että nukun edelleen tai jotain. Näin jotain aivan pöllöä unta siinä välissä.. Mutta jooh taisin olla niitä viimeisiä jotka lopulta nukahtivat, kun kahdeksan jälkeen huomasin, että tuli aivan hiljaista. Vasta sillon tuli vaan ajateltua mitä tänään tulen kirjoittamaan tähän, esimerkkinä vaikkapa se kuinka helvetin huono oli sillä hetkellä kun oli karkkia ja suklaata tullu syötyä liikaa. Taikka se kuinka ärtynyt olin itteeni ja muihin ja aivan kaikkeen oikeestaan. Taikka sekin vielä että minulla oli aivan hemmetin kuuma mutta muut valittivat kylmästä. Sekin vielä tuli huomattua, etten pysty rentoutumaan, jos aistin jotenkin, ettei muilla mene nyt aivan oikein kautta jos muilla ei kaikki ole aivan hyvin. Saatanan empaattinen koira -.- Äidiksikin on haukuttu mutta asiasta toiseen.

11 menin sitten lopulta suihkuun kun heräsin aivan hikisenä. Aiemmin olin heräillyt muutaman kerran, muttas jooh. Kuus tuntia tais tulla nukuttua kaiken kaikkiaan. Loppupäivä meni sitten hyvin, hymyilytti eikä ollut niin kettuuntunut olo kuin aiemmin aamuyöllä. Tosin sappi meinas lähteä kiehumaan jälleen Miyanden viekkua tutkiessani... jotkut eivät varmaan sitten ikinä opi käyttäytymään tarpeeks ajoissa nätisti ja fiksusti netissä -.- Ehkä olen liian yliherkkä tällaisille asioille, olen itsekin aivan hemmetinmoisen tarkka välillä siitä, minkälaisen kuvan muut saavat minusta. Suurimmaksiosaksi olen kuitenkin sen verran välinpitämätön, ettei minua todellakaan kiinnosta mitä tekemiseni aiheuttavat muissa.

Jaha tällainen katsaus minuun tänää. Vaikka olikin vähän kökkö yö, oli hauskaa kun laulettiin karaokea~ Pidin, mutta henkisesti ja vähän fyysesti raskas, joten uusintaa en ota ainakaan kuukauteen. Valitan rakkaani.

1 kommentti:

  1. ai katoit linnanjuhlia?
    meinaa kirjottelit munkaa aika onnellisena sitä puskaa, vai katoikko siin samalla vai kenties uusintoja? ken varmaan tietää :b

    ei me puhuttu varmaa yhtää siitä ettei saada unta, lähinnä iiihan kaikesta muusta ^^''

    miten niin raskasta? (paitti että olit siellä inhan ns. "karapulassa")
    No nytkun otit puheeksi mitä jos otettais uusinta tästä ja laulettais koookooo päivä ja yö :bb

    VastaaPoista