24. joulukuuta 2010

Hyvää joulua~

Hohoo sain PIIRTOPÖYDÄN!! SAIN SEN VIIMEINKIN~

Ja kaikkee muutakin tuli. Huomenna postailen joulukortin deviantarttiin jos sattuisin saamaan tuolla piirtiksellä sen piirrettyä~ Yks idea on kyllä tekeillä mutta... niin... Mutta se on halleluja! Miyanden kalenteri loppui ja nyt mulla alkoi loma viimeinkin =w=

paita


Tuommoisen paidan sain Gikolta, sopii ruskean lolihameeni kanssa, jonka Haja teki minulle~ Valitettavasti ei ole nyt kuvia heidän lahjoistaan ja Janin kun tyhmänä en ottanu kuvia D: Käyn kuvailemassa sitten jonakin päivänä josko he pitäis niitä päässään :3

paita


kalenteri


Ja tuollainen joulukalenteri minulla oli. Se on ihan feili! Päällepäin näkyy että se on normaalin suklaakalenterin näköinen mutta...

kalenteri


...kun sen aukeaa näkee että kannessa on paperiluukkuja ja sitten alhaalla suklaata. Arvatkaa olinko musertunu! No pandan konvehtiboksi lievitti tuskaa tuon kalenterin rinnalla....

pukki


Tuommoinen tuli tämän päivän luukusta. Hervottoman iso! Olis voinu tehdä pienemmän jollon ylimääräinen tila olis menny niihin luukkuihin jotka oli paperisia.

Niin ja aattelin tässä lopussa sitten kertoa, kuinka kiitollinen olen eräälle kommenteista. Olen lukenut ne, mutta tyhmänä en ole tajunnut vastata perään vaikka sellanen käytäntö olis fiksumpi...

Katsotaan minkälainen lei blogiin on tulossa kun pääsen vauhtiin piirtiksen kanssa :3 Huomenna otan enemmän kuvia lahjoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti