5. maaliskuuta 2011

Hohhoijaaa .__.

Tämäkin päivä on menny vähän oudosti. En ole oikeastaan tehnyt mitään muuta kuin istunut (oikeestaan päiväni kuluu niin että istun missä milloinkin). No lehtiä vein veikkani kanssa keräykseen ja totesin, että ulkona on suorastaan KUUMA. Muutama vaivainen aste miinuksen puolella ja meinas tulla oikeasti kuuma. Minne ne 20 asteen pakkaset katos??? (ei tahdo hiihtään D:)

Mutta olen mä oikeastaan saanu tänään JOTAIN aikaseks. Pistelin jälleen Dewymorningiin ulkoasuja esille (kaikki vanhoja, joita on voinu kopsata Miyandesta) ja nyt on kaks kansiota sinne pistetty esille. Mitäs muuta... no en kyl edistäny tuota rusettipantaa mitenkään vaikka alotin eilen. Katotaan laitanko siihen enää mitään muuta vai en. Muuta... öm öm... no edistin tilaustyötäni ja sen saaja oli mielissään aikaansaannoksesta (yay musta onkin johonkin!).

Ja mun piti kokeilla tänään tehdä tämä itselleni. Hiukset riittäis mutta ei taidot. Tulos: letitin pienen ruotoletin päähäni ja se siitä. Sori Giko, ei onnistunu D: Jonkun toisen pitäisi tehdä se mulle että tulis hienoa jälkeä.

Alushametta pääsin nyt viimein aloittamaan, mutta kyllä nyt vierähtää tovi ennen kun pääsen sitä käyttämään :/ Kokeet tulossa ja nyt pitäisi jaksaa pusertaa ysivuosi läpi. Vaikka aika selkeetä on että pääsen kyseiseen kouluun jonne olen hakemassa, mutta... silti. Siitä puheenollen nyt täytyy tarkistaa koska sinne Tammerkosken pääsykokeisiin piti ilmottautua :'D

Mutta sitä ennen tämä on kyllä pieni unelmani jos saisin joskus tehtyä tämän itselleni:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti