18. lokakuuta 2011

Päivä 14

Aikaisin muistosi.

Olen myöhemmin päätynyt siihen johtopäätökseen, että tämä muisto mitä todennäköisemmin on siltä ajalta, kun asuimme vielä Vantaalla ennen muuttoa Belgiaan. Tässä muistossa luen Aku Ankkaa ja menen sitten myöhemmin selittämään siitä jotain äidille, mutta en kykene muistamaan sitä, mitä yritin selittää äidille (sanoja ja ääntä, vähän kuin mykkäelokuvaa muistelisi). Taisin olla 3-4-vuotias ipana.

Varhaimmat muistoni muutenkin sijoittuvat sille ajalle, kun asuimme Vantaalla, mutta melko hataria ne oikeastaan on, enkä niitä vähäisiä, joita muistan, muistele kovin mielelläni.


Kävimme serkun kanssa tänään Ideaparkissa ja äitini sponssasi tällä kertaa vaikka mitä minulle. Olen kuitenkin melko laiskalla päällä, enkä jaksa kuvata niitä näytille, joten jos muistan/jaksan, näistä kuvia myöhemmin toisessa postauksessa tai sitten editoin tähän.

Mainittakoon, että sain viimeinkin uuden käytännöllisen arkihameen, kaksi neuletta, sukkikset ja kahdet sukat. Huomasin, että ideaparkkiin oli tullut Cubus, jossa olen ennenkin käynyt (nimittäin riparimatkalla Norjassa!), joten sitä enemmän olin innoissani tästä reissusta. Oli lähellä, että olisin tälläkin kertaa ostanut itselleni sieltä säärystimet, mutta tyydyin vain sukkiin :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti