19. elokuuta 2013

Random stuff and Tracon info (only in Finnish)

Well hello there~

Koulua on ollut jo noin viikon verran ja olen jo nyt aikalailla hermot riekaleina. Tänään mikään ei oikein tuntunut sujuvan niin kuin olin halunnut, mutta pistänkin sen maanantain piikkiin.




Olen viime aikoina oppinut viimeinkin ottamaan kuvia kännykälläni peilin kautta, yay! Löysin kännykän muistista muutaman kuvan viime viikolta.



Tällä hetkellä panikoin kuitenkin eniten sitä, että saanko kaikki valmiiksi Traconin taidekujalle. Jos jossain ollaan edistytty niin siinä, että pöytä on nyt maksettu, mutta kaikki muu on edelleen vähän levällään. Aloitin kuitenkin tänään jo jonkinlaisen suunnittelun ja toivon mukaan tällä viikolla tai viimeistään seuraavalla viikolla suurin osa materiaaleista on ostettu ja pakolliset nettitilaukset tehty. Viime tippaan kyllä hivenen menee, mutta eiköhän me tästä selvitä!



Koska kartat on cooleja

Tosiaan, mainitsin aiemmassa postauksessa, että saimme Traconista taidekujapöydän. Toisin sanottuna meitä on myymässä samassa pöydässä Vilma, Kage (twitterissä @Lapamatonen) ja Naoot. Käytännössä pöydän takana tulen minä istumaan suurimman osan ajasta, koska nämä muut seuralaiseni toimivat Traconissa vänkäreinä suurimman osan coniajasta - joten minulle saa tulla randomisti juttelemaan ja pitämään seuraa (ja tulkaa ihmeessä ostamaankin!). Lisäinfoa taidekujailusta saa parhaiten stalkkailemalla twiittejäni twitterissä!

//Edit, no tulihan sen pöydän sijainti tietoon viimeinkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti