2. maaliskuuta 2015

Desucon Frostbite 2015




Tämän vuoden Desucon Frostbite olikin minulle ensimmäinen kerta ikinä (btw yllättävän monelle kavereista tuli tämä yllätyksenä, johtunee ehkä siitä että aiemmin oon ollu kesädesuissa). Päällimmäisenä tapahtumasta jäi mieleen; viimeinkin tilaa kulkea ja hengittää, sopivasti ihmisiä ettei alkanut ahdistaan ja iltabileiden 4€ pepsipullo. Oli mukavaa kuitenkin päästä piipahtaan conissa näin keskellä talvea ja nähdä kavereita pitkästä aikaa sopivasti ennen Kanadaan palautumista. Vikana päiväni tosin väsähdin ja sen kyllä huomaa sunnuntain asukuvan perusteella :'D

Viikonlopun asukuvat:



Mekko: Innocent World
Paita: Second hand
Laukku: Liz Lisa



Mekko ja takki: BTSSB
Paita: Innocent World
Laukku: Liz Lisa
Muu sälä sieltä täältä



Mekko: BTSSB
Paita: Lady Sloth
Kengät: Spirit Store

。:゚*+;✧ ~ ✧;+*゚:。

Ilouutisia~ Mun piti jo aikapäiviä sitten pistää esille viime kesän Animeconin cossikuvia, mutta vanha koneeni otti lopputilin ennen kun ehdin muokata niitä loppuun ja julkaista nettiin. En tietenkään ollut tajunnut ottaa valokuvistani missään kohtaan varmuuskopiota, joten pitkänkin aikaa olin jo aika varma että sinne meni koko roska. Kuitenkin, sain kuin sainkin kuvani talteen vanhalta koneelta, joten yritän niitäkin pistää tänne näytille tässä lähipäivinä~

Mulla on myös nykyään ihan uusi lettikin, mikäli sikäli sitä ei huomannut jo aiemmista kuvista (tai stalkkaa mua instagramissa) :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti